İSTEK BÖLÜMÜ

istek şarkılarınızı buraya yazın

89 yorum:

  1. Kazım Koyuncu- İşte Gidiyorum.

    YanıtlaSil
  2. orhan gencebay beni böyle sevv

    YanıtlaSil
  3. Gülümse Anne-- Murat Başaran'dan
    Kısa sap bağlama için
    Tşk

    YanıtlaSil
  4. Sil Baştan-Şebnem Ferah

    YanıtlaSil
  5. Feridun Düzağaç -Beni bırakma

    YanıtlaSil
  6. Ferhat Göçer - Sarıl Bana'nın notalarını istiyorum şimdiden teşekkür ettim.

    YanıtlaSil
  7. Ne güzeldik oysa biz - aysuda ülkü zeren
    sema mortiz - mon bey

    YanıtlaSil
  8. Bu gunun sarayları jenerik muzigi

    YanıtlaSil
  9. Bu gunun sarayları jenerik muzigi

    YanıtlaSil
  10. Uyan ey gözlerim gafletten uyan ın notalarını istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lalalalalala sola sol la lalala sol sol fa sol mi fa sol la sol la

      Sil
  11. gul bakislim yok mu

    YanıtlaSil
  12. Emma Shapplin-La Notte Etterna

    YanıtlaSil
  13. Orhan Gencebay-Beni Böyle Sev
    Nolur yaaaa hemennnn

    YanıtlaSil
  14. Beni böyle sev seveceksennnn

    YanıtlaSil
  15. vivaldi dört mevsim sadece spring kısmı da olur lütfen biraz acele edebilir misiniz acil lazım da...

    YanıtlaSil
  16. şebnem ferah sil baştan
    mozart türk marşı

    YanıtlaSil
  17. İbrahim tatlıses bırakın gitsin

    YanıtlaSil
  18. beni böyle sev lütfenn

    YanıtlaSil
  19. Aydilge Kiraz Mevsimi notalarını istiyorum Lütfen araştırın bulursanız çok sevinirim

    YanıtlaSil
  20. thong song sisqo

    YanıtlaSil
  21. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  22. Pera sensiz ben notalarını istiyorum lütfen bulursanız sevinirim...

    YanıtlaSil
  23. REquıem For A dream notaları çok acil

    YanıtlaSil
  24. MOhicans ın nakarat bölümü ne olur acilll
    Çok acill

    YanıtlaSil
  25. atatürk ölmedi yüreğimde yaşıyor şarkısının notaları lütfen çook acil yoksa bir alıcam

    YanıtlaSil
  26. Erol Evgin sevdan olmasa flüt notalari lazim acill

    YanıtlaSil
  27. artık sevmeyeceğim keman natası do re mi olarak

    YanıtlaSil
  28. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  29. zahmet olmazsa farid farjaddan nıtalar atar mısınız teşekkürler

    YanıtlaSil
  30. Bir aşk hikayesi jenerik müziği notaları (keman)

    YanıtlaSil
  31. Bir aşk hikayesi jenerik müziği notaları (keman)

    YanıtlaSil
  32. Kiz ben seni vurmazmiyam orgdaki

    YanıtlaSil
  33. Kiz ben seni vurmazmiyam orgdaki

    YanıtlaSil
  34. uuuuuuuuuuuuuuzzzunnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn iiiiinnncee birrrrrrrrrrrrrrrryyyoooooooooooooldaaaaaaaaayıııııııımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  35. uuuuuuuuuuuuuuzzzunnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn iiiiinnncee birrrrrrrrrrrrrrrryyyoooooooooooooldaaaaaaaaayıııııııımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  36. "Can't figt this feeling " , Reo Speedwagon'dan yazabilirseniz çok iyi olur. Şimdiye kadar paylastiklariniz için de çok teşekkürler. Çok faydası dokundu.

    YanıtlaSil
  37. TEOMAN SEVDİM SENİ BİR KERE

    YanıtlaSil
  38. TEOMAN SEVDİM SENİ BİR KERE

    YanıtlaSil
  39. İlyas yalçıntaş -içimdeki duman

    YanıtlaSil
  40. İlyas yalçıntaş -içimdeki duman

    YanıtlaSil
  41. Yalın-Herşey senin keman notalarını arıyorum ama hiç bir yerde bukamadım.

    YanıtlaSil
  42. monoir osaka - the violin song

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulduysanız acaba bende alabilir miyim bulamıyorum da hiçbir yerde

      Sil
  43. Oyle bir gecer zaman ki ayrilik sonrasi muziginin keman notalarini paylasabilir misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paylasacaginiz notalari nerde gorebilirim?

      Sil
  44. adeyyo ece seçkin

    YanıtlaSil
  45. Nurettin Rençber min-el aşk şarkısının noktalarını paylaşırmısınız keman için teşekkürler

    YanıtlaSil
  46. kum gibi si bemol klarnet için

    YanıtlaSil
  47. Kim ne derse desin aşk için keman

    YanıtlaSil
  48. Aşık ali nurşani git güle güle notaları bağlama vuruşları ile verirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  49. Aşık ali nurşani git güle güle

    YanıtlaSil
  50. Murat başaran gülümse anne nolur bulun şu notaları

    YanıtlaSil
  51. onurcan özcan yaramızda kalsın şarkısının notaları lazım bulamiyorum

    YanıtlaSil
  52. Sevda ferdi özbeğen

    YanıtlaSil
  53. Emircan iğrek müzik kutusu

    YanıtlaSil
  54. Für elise ve nocturne

    YanıtlaSil
  55. Cello suit no1
    Mark eliyahu-journey
    Moonlight sonata
    Küçüğüm-sezen aksu

    YanıtlaSil
  56. Mesneviden ders aldım notaları acillllllllll

    YanıtlaSil
  57. Yalnızlık ömür boyu mfö

    YanıtlaSil
  58. Black bacardi mahnisin rusdu o mahni

    YanıtlaSil
  59. Zeki Müren -Seni Nasıl Sevdim keman için notalarını paylaşır mısınız?Hiç bir yerde yok:(

    YanıtlaSil
  60. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  61. Yazımı kışa cevirdin Leylam şarkısının notasını bilen varmı ayrıca klarnete uygun olsun

    YanıtlaSil
  62. Çok yorgunum cem karaca

    YanıtlaSil
  63. ölürüm türkiyem

    YanıtlaSil
  64. Özdemir Erdoğan - pervane

    YanıtlaSil
  65. Çok Yorgunum - Cem Karaca

    YanıtlaSil
  66. Hercai şarkısının notları hiçbir yerde yok onları da yapabilir misiniz

    YanıtlaSil